Nieuw Dieplader oplegger Meusburger 3-Achs-Semi-Satteltieflader Roadrunner Industrie te koop bij Truck1, ID: 6234738
Nederland - Nederlands | EUR
00
Log in of registreer
Catalogus
Verkopen
Plaats advertentie

Meusburger 3-Achs-Semi-Satteltieflader Roadrunner Industrie

Nieuw Dieplader opleggerMeusburger 3-Achs-Semi-Satteltieflader Roadrunner Industrie
Nieuw|3-as|40700 kg|49000 kg
Contact opnemen met de verkoper

Nieuw Dieplader oplegger Meusburger 3-Achs-Semi-Satteltieflader Roadrunner Industrie

Gepubliceerd: 1jr.

Toevoegen aan favorieten
PDF
Nieuw Dieplader oplegger Meusburger 3-Achs-Semi-Satteltieflader Roadrunner Industrie: afbeelding 1
Nieuw Dieplader oplegger Meusburger 3-Achs-Semi-Satteltieflader Roadrunner Industrie: afbeelding 2
Nieuw Dieplader oplegger Meusburger 3-Achs-Semi-Satteltieflader Roadrunner Industrie: afbeelding 3
Nieuw Dieplader oplegger Meusburger 3-Achs-Semi-Satteltieflader Roadrunner Industrie: afbeelding 4
Nieuw Dieplader oplegger Meusburger 3-Achs-Semi-Satteltieflader Roadrunner Industrie: afbeelding 5
Nieuw Dieplader oplegger Meusburger 3-Achs-Semi-Satteltieflader Roadrunner Industrie: afbeelding 6
Nieuw Dieplader oplegger Meusburger 3-Achs-Semi-Satteltieflader Roadrunner Industrie: afbeelding 7
Ask for all available pictures

Gepubliceerd: 1jr.

Toevoegen aan favorieten
PDF
Contact opnemen met de verkoper
Nieuw

Totaalgewicht

49000 kg
Nuttige last

40700 kg
Breedte

2550 mm
Hoogte

870 mm
Kleur

grijs
Plaats

Duitsland, Martener Hellweg 100, 44379 Dortmund, Germany

Heeft u verzending nodig?

VERZENDEN
Terugbellen
Chassis/ophanging
ophanging

luchtvering
uitschuifbaar chassis

aantal assen

ABS

EBS

Opbouw
laadlengte

9440 mm
laadbreedte

2550 mm
laadhoogte

870 mm
Vraag meer informatie aan
Inspectie vóór aankoop
Meer informatie

Chassis:

solid welded steel frame construction with crank of the front frame and an even loading

platform

chamfer at the rear 1.835 x 180 mm

frame neck 165 mm with external longitudinal beams

chamfer at the end of the gooseneck ca. 850 x 150 mm

low bed with telescopic central beam, telescopic length ca. 4.300 mm, pneumatic locking

with middle bridge (length: 300 mm)

strengthened frame for a point loading of 40 to spread over 4,5 m in non-telescopic condition

in the centre of gravity

2 positions for king pin with changeable 2“-king pin

Rear underrun = extended rear cover plate

Prop stands at the rear

U-beam at the rear for ramps

Open storage compartment at the front of the loading floor

At the front: stanchion pockets to store stanchions (without stanchions)

Landing legs:

Mechanical 24 to landing legs with handling from 1 side and thrust balance

Axles:

BPW-air suspension-axles (each axle 10 to axle load)

S-cam brake 300/200 mm, asbestos-free brake pads

automatic brake adjuster

ECAS-system

3 ride heights; 1. Ride height; 2. -35 mm; 3. +35 mm

Total stroke ca. 200 mm

3rd axle is a self steering axle, the axle will be locked by using the reverse gear or by hand

Hubodometer

Pressure gauge for loading

Rims and tyres:

12 steel disc wheels 6,75“, 10-hole, with offset (132 mm), centred

12 tyres 245/70 R 17,5 143/141J, tubeless

Mudguards:

Tin mudguards with Clear-Pass

Braking system:

Two line brake with EBS-E incl. RSS

EBS (WABCO 4S3M)

Spring controlled parking brake

Electrical installment:

24 Volt. 2x 7-pin and 1x 15-pin sockets

2x 6-chamber-rear-lights

Side marker lights

1 extendable holder for warning light

1x reversing light Ultra Beam Hella 2ZR 997506-391 at the rear embedded in the cover plate

Floor:

35 mm Meranti-wood (OMEGA floor)

Additional equipment:

Spare wheel holder (without spare wheel)

Side collision protection (aluminium)

4 wheel chokes with holder

4 pairs of heavy-load-lashing-rings (13,4 to), foldable

8 pairs of openings in the lateral outer frame for lashing

5 pairs of lashing rings (4 to) embedded in the lateral outer frame

4x extendable warning plates

4x holder for warning plates (to put in stanchion pockets)

13 pairs of stanchion pockets

with 2 cross rows of stanchion pockets from the outer frame to the central beam

8 planks (hardwood) with plug-in-bracket (to put on both sides in the stanchion pockets) to use as a compensation support

2 additional holdings for the compensation support on the gooseneck.

1 ECE-panel pluggable

1 pair of lashing brackets on the loading floor(4 to)

Central lubrication system BEKA-MAX with time switch

2x tow rings at the rear (each 13,4 to)

Painting:

Cleaning with steel granulate, zinc spraying (telescope included) and priming

Chassis/wheel hubs/frame: DB 7350 nova grey

rims: silver

plastic parts black unpainted

Contour marking: yellow (lateral and rear)

 Email  Bellen

Contact opnemen met de verkoper

Ik ga akkoord met de verwerking en het gebruik van mijn persoonsgegevens. Onze Algemene voorwaarden en Privacybeleid

Uw bericht is verzonden. De verkoper zal zo snel mogelijk antwoorden.

Heeft u verzending nodig?

Ontvang een verzendofferte

VERZENDEN
Duitsland, Martener Hellweg 100, 44379 Dortmund, Germany
Verkopers lokale tijd:
08:17
4.6
33 recensies
12 Meer dan 12 jaren met Truck1

Contact opnemen met de verkoper

Ik ga akkoord met de verwerking en het gebruik van mijn persoonsgegevens. Onze Algemene voorwaarden en Privacybeleid

Uw bericht is verzonden. De verkoper zal zo snel mogelijk antwoorden.

Heeft u verzending nodig?

Ontvang een verzendofferte

VERZENDEN
Door op een link op deze website te klikken, gaat u ermee akkoord en machtigt u ons om uw persoonlijke gegevens te verwerken, inclusief het gebruik van cookies en andere trackingtechnologieën. Het is geïmplementeerd om uw ervaring op deze website, andere websites en websites van externe adverteerders die met ons samenwerken te verbeteren en te personaliseren. Onze partnerbedrijven kunnen ook cookies op uw apparaat opslaan of vergelijkbare technologieën gebruiken om de persoonlijke informatie te verzamelen en te verwerken. Meer informatie over hoe we omgaan met uw persoonsgegevens.
t1 old test unit
t1 test unit - Semi-trailer
t1 test unit - HEAVYTRAILER AG